loading...
هک شد توسط وی طرح
آخرین ارسال های انجمن
سپهر بازدید : 109 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

اين ستاره آرژانتيني امروز در آستانه ديدار دوستانه تيم ملي کشورش مقابل آلمان در فرانکفورت با خبرنگاران صحبت کرد.

او در پاسخ به سوالي در مورد نامزدي اش براي توپ طلا و همين طور رابطه اش با ستاره رئال، وجود هرگونه دشمني با کريس رونالدو را رد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" من هيچ مشکلي با کريس رونالدو ندارم. همه اينها ساخته رسانه هاست. من هرگز با رونالدو رقابت نمي کنم و دشمني هم با او ندارم.

هيچ نوع خصومتي بين ما نيست؛ رابطه ما تنها بر پايه احترام است اما من بازيکناني مانند ژاوي و اينيستا را بسيار دوست دارم، بازيکناني که در اين سال ها دستاوردهايي مهمي مانند قهرماني در جام جهاني و يورو را داشته اند.

بي ترديد رونالدو بازيکن بزرگي است؛ همين طور ايکر کاسياس که يکي از بازيکناني است که به عنوان نامزد توپ طلا معرفي مي شود اما من دوستانم را ترجيح مي دهم."

برچسب ها مسی , در حد , رونالدو , نیست ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین پاتوق رئالی ، برای مادریدیسموهای ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قهرمان لالیگا ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 745
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4,593
  • بازدید سال : 22,428
  • بازدید کلی : 217,427